Prag - Cek Cumhuriyeti

2017-08-11 |

Robotik Günü için Prag'da olmak güzel bir deneyimdi. Prag, Çek Cumhuriyeti'nde bulunan çok eski ve etkileyici bir şehirdi. Yarışma günü çok güzeldi. Yeni insanlarla tanışma fırsatım oldu. Özellikle insanların projeye karşı tutumu çok iyiydi. Tamamen etkileyici bir atmosferdi.

İlk gün saat 12.00'de İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan uçtuk. Yaklaşık iki saat sonra Prag'daydık. Şehir içi toplu taşıma her yere ulaşmak kolaydı ama biraz pahalıydı. Şehir çok güzel ve çarpıcıydı. Köprüden geçtik ve bol bol fotoğraf çektik. Akşam yemeğini geç yemeye gittik. Sonunda otele döndük.

İkinci gün geziyle geçti. Öncelikle kongre merkezine yerleştirilecek etkinlik için ziyaret ettik. Serbest stil kategorisi dışında herkes burada çalışıyordu. Bir süre sonra çıkıp gezimize devam ettik. Önce meşhur Prag Kalesi'ne gittik. Gerçekten muhteşem ve görkemli bir yerdi. Ünlü köprüde birçok heykeli inceleme fırsatı da bulduk. Köprüdeyken çok şiddetli bir yağmur başladı. Hemen otelimize dönmek zorunda kaldık. İkinci gün böyle geçti.

Üçüncü günümüz yarışma günü de geldi! Robotlarımızı yarışma için hazırlayarak kongre merkezine gittik. Standlarımızı kurduktan sonra insanlar gelmeye başladı. Birçok farklı firmadan insanlarla tanışma fırsatı bulduk. İnsanlar projelerimizi çok beğendi. Özellikle çocuklar için robotik el projemiz vazgeçilmezdi. Gelen her kişi standımızda en az 1-2 dakika kaldı. Jüri sunumunun ardından heyecan verici bir şekilde ödülleri bekliyorduk. Yaratıcılık, yenilikçilik ve kullanılabilirlik alanlarında üç ödülden ikisini alarak büyük başarılar elde ettik. Yarışma sonucunda kutularımızı toplayıp otelimize döndük. Organizasyon ekibine böylesine güzel bir etkinlik için teşekkürler ...

This was the end of the blog post. You can reach me via email umusasadik at gmail com